Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 913 871 040 nebo e‑mailem na rezerwacja@lineamare.pl
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
1 dítě do 3,9 let na lůžku s rodiči má pobyt zdarma vč. stravy.
Pro batolata tu mají speciální bazén s vodní hrací zónou.
Na recepci si můžete půjčit vaničku, cestovní postýlku a nočník. Na veřejných toaletách jsou přebalovací pulty.
Pro rodiče jsou navíc připravena VIP místa v lobby baru na speciálních barevných pohovkách, na terase a u venkovního bazénu, odkud je vidět na děti, zatímco si vychutnáváte osvěžující smoothie.
Domácí mazlíčci: 100 PLN/den (pouze do 25 kg, žádná nebezpečná plemena; nutno domluvit již při rezervaci, v opačném případě má hotel právo pobyt s domácím mazlíčkem odmítnout)
Wi-Fi zdarma
Parkování: 40 PLN/den (nutná předchozí rezervace, hotel nezaručuje parkovací místo, pokud nebyla provedena předchozí rezervace nebo pokud je kapacita parkovacích míst zaplněna)
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.